tiistai 31. tammikuuta 2017

Furry Friend Tag

Bongasin hetki sitten vanhan blogihaasteen, jossa postauksen tähtenä toimii perheen karvaisin jäsen! Tällä kertaa pääsette tutustumaan siis rakkaaseen lemmikkiini Tildaan ja hänen aivotuksiinsa! Pidemmittä puheitta päästetään vastausvuoroon dog of the day!


Olen… Tilda, 5-vuotias sekarotuinen fiksu ja kiltti koiraneiti. Isäni on papillon ja äitini kleinspitzin ja tiibetinspanielin risteytys. Olen myös urakoira, sillä käyn mammani kanssa töissä!

Parhaat päikkärit nukun… työpäivän jälkeen sängyssä mamman mahdollisesti sinne jättämien vaatteiden päällä. Oikeastaan voin käpertyä kerälle nukkumaan minne vain, mutta mieluusti mahdollisimman pehmeään ja lämpimään paikkaan. Yleensä esim. viisi tyynyä sohvan päällä on riittävä määrä.

Paras kaverini on… Kaikki, jotka antavat mulle kinkkua, varsinkin Petri toimistolta! Lisäksi tykkään kovasti kaikista pienistä koirista (isot on pelottavia). Mulla on ollut myös tapana viedä kaikki mamman poikaystävät (ne antaa aina paljon enemmän huomiota mulle kuin mammalle).

Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina… Kinkkua ja juustoa! Oikeastaan kaikki ihmisten ruoka maistuu paremmin kuin omani!


Kun minua pyydetään tuomaan lelua, kannan omistajani eteen… Pienen hiiripehmolelun! Lisäksi yksi possu saa aina kyytiä! Entisestä suosikistani Orkku-oravasta on jäljellä enää häntä, mutta on sekin ihan kiva.

Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu? Ehdottomasti kotihiiri, koti on paras paikka! Tosin mieluusti kuljen siellä missä mammakin!


Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen? Voi, niitä on niin paljon! Kesäiset veneilyretket ovat kuitenkin olleet erityisesti mieleeni! Keulassa seistessä tuulen halkoessa turkkiani olen tuntenut todella eläväni! Pari kertaa jouduin jopa hyppäämään laiturilta veteen ja uimaan perään, kun meinasivat hemmetti lähteä veneilemään ilman minua!

Kenet blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata? Haluisin tutustua kaikkiin saman kokoluokan karvakamuihin, jotka omaavat yhtä rauhallisen luonteen kuin itsekin, mutta osaavat tarpeen tullen leikkiä villisti ja juosta kilpaa!


Mukavaa päivää kaikille, antakaahan rapsutukset lemmikeillenne puolestani!


T. Tilda

2 kommenttia :

Kiitos kaunis ♥