perjantai 25. elokuuta 2017

Addiktioni ATM

Myönnän. Oon vähän semmonen hurahtaja. Mun kiinnostuksen kohteet vaihtelevat kausittain: Milloin vuorossa on uudet treenimetodit, milloin DIY-projektit tai reseptikokeilut, milloin kauden tyylitrendit tai kosmetiikkauutuudet ja niin edelleen. Sitten taas yhtäkkiä sisustaminen alkaakin kiinnostaa ja olen pistämässä koko sisustusta uusiksi, vaikka kuukausi sitten totesin, ettei siihen oikeasti ole tarvetta. (Sisustusjuttuja muuten tulossa ;)

Positiivista on kuitenkin se, ettei kiinnostus koskaan täysin lopahda, vaan nämä mieltymykset vain vuorottelevat! Sen olen kuitenkin huomannut, että mulla on tapana rakastua joihinkin ruokiin niin palavasti, että syön niitä niin pitkään, että ne alkavat tursuaamaan ulos korvistani! Se on todistettu niin monta kertaa! Seuraavaksi listaan tällä hetkellä kierroksessa olevia ruokia:

Terveelliset jäätelöt - unelmien täyttymys! Oon käynyt käsiksi herkullisiin jätskeihin näin kesällä lähes päivittäin (ei sillä, maistuu kyllä muinakin vuodenaikoina)! Ja mikä parasta, ne on saanut nauttia ilman sokeria ja huonoa omatuntoa! Kyseessä on tietenkin kysynnän räjäyttäneet Lohilo -proteiinijäätelöt! Purkki toisensa perään on lähtenyt mukaani kaupasta. Nyt haussa olisi uutuusmaut: belgian chocolate, coffee cortado, chocolate brownie, goji vanilla ja aloe vera citrus! (Kertokaa jos törmäätte jossain? ♡)


Toisen terveysjätskin pyöräytän itse iltaherkutteluun. Se koostuu jäisestä banaanin puolikkaasta, marjoista ja BodyLabin proteinella proteiinijauhosta (joka on parasta ikinä!). Tämä nice cream voittaa markettijäätelötkin! Tekisinkö tästä simppelistä ja maistuvasta herkusta oman postauksensa?

Skyrin lakritsin makuinen rahka on uusin löytöni! En Skyrreistä muuten erityisemmin välitä, enkä koskaan niitä myöskään osta, sillä jos rahkaa syön, niin maustan sen itse, mutta tämä on kyllä poikkeus sääntöön! Ihanan paksua ja kermaista, aito lakritsin maku ilman esanssisuutta tai överimakeutta.

ProPudin suklaanmakuiset proteiinivanukkaat jatkavat vielä vahvasti listalla. Niitä tilattiin duunin välipalajääkaappiinkin ja ovat itseasiassa tehneet kauppansa niin hyvin, että tällä viikolla kerkesin itse syödä vain yhden!


Ja sitten vielä eräs tuote, johon en vain kyllästy. Chian siemen ja merisuola maissikakut. vähän oivariinia ja kalkkunaleikkelettä - Naam! Joskus on mennyt vahingossa koko paketti kerralla..

Sitten muita addiktion aiheita:

Oon hurahtanut äänikirjoihin. Aloitin kuuntelun Kreetan lomalla jo lentokoneessa ja sillä reissulla menikin sitten heti 2 kirjaa: Mielikuvituspoikaystävä (vähän yliarvostettu eikä oikeasti edes kovin hauska) ja Et kuitenkaan usko - Ville Haapasalon varhaisvuodet Venäjällä (nimensä mukaan uskomaton ja viihdyttävä)! Niiden lisäksi olen kuunnellut kirjoja usein bussimatkoilla ja kävelylenkeillä - vapauttaa kivasti kännykän näytön naaman edestä ja on mielenkiintoisempaa kuin musiikin kuuntelu! Suosittelen!

Modern Family. Olen ehkä vähän myöhäisherännäinen. Kaveri suositteli sarjan olevan parasta aivot narikkaan -viihdettä sisältäen samalla nokkelaa ja hyvää huumoria. Oli oikeassa. Synttäriviikonlopun sunnuntaina sitten yhdessä rötvättiin päivä sohvalla katsellen kyseisen perheen edesottamuksia ja nyt menenkin jo neljännessä kaudessa..


Body combat -tunnit. Oon käynyt aina silloin tällöin näillä eri taistelulajeihin pohjautuvilla intensiivisillä tunneilla ja siten niiden tekniikat ovat mulle tuttuja, mutta viimeaikoina olen innostunut niistä jopa siinä määrin, että meinasin jo aloittaa jonkin taistelulajin harrastamisen! Tosin ainakin vielä pidättäydyn näissä Elixian versioissa. Parasta on kun liikkeet vaihtelevat monipuolisesti ja lyönti- ja potkusarjoja tehdään nopeatempoisesti. Kunnon hikirääkki on taattu!



Matkustelu. Rakastan niin paljon reissaamista, uusien paikkojen näkemistä ja sitä lomatunnelmaa lämmöstä nyt puhumattakaan, että olisin jo nyt aivan valmis lähtemään uudestaan matkalle jonnekin päin maailmaa, vaikka edellisestä reissusta ei ole vielä kulunut viikkoakaan! Talvilomalla ON päästävä jonnekin!


Voit seurata minua ja blogiani myös
Facebookissa: Life à la Sara, Instagramissa: lifealasara ja Snapchatissa: @zarrdis

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis ♥