perjantai 10. helmikuuta 2017

Aikuisten ystäväkirja


Kukaan ei varsinaisesti haastanut mua, mutta päätin silti toteuttaa aikuisten ystäväkirja -haasteen, sillä tykkään vastata tällaisiin kyselyihin. Yläasteellahan mm. vietin johdonmukaisesti aikaa kokeisiin lukemisen sijaan IRC-Galleriassa täyttäen vastaavia kyselyjä... Tästä kyselystä käy vielä ilmi asioita, joita en ennen blogissa ole maininnutkaan, joten toivottavasti on edes vähän kiinnostavaa luettavaa!
 

Nimeni on Sara Astrid Malinen 

Jotkut tosin kutsuvat minua Myyksi ja lisäksi kaikilla hyvillä väännöksillä, joita Sarasta keksii (eli ei mitään) 

Olen syntynyt vuonna 1991, eli olen siis mielestäni lopun elämääni 25-vuotias! 

Lapsuuskotini langallinen numero: 177710 

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Sisustussuunnittelija! Tila oli mun lemppariohjelma, kun muut katsoivat Pikku Kakkosta. 

Mutta isona minusta tulikin: Restonomi, kiinteistöpalveluvastaava, HR-vastaava, yrittäjä ja bloggaaja! Ja toivottavasti vielä paljon muuta!


Täydellinen puoliso: Niitä, jotka mut tuntee, ei varmaan yllättäis yhtään jos kertoisin, että siitäkin on lista tehtynä? Haha! Kerron siitä täällä vain muutaman tärkeän kohdan eli täydellinen puoliso on: Luotettava ja sitoutuva, huumorintajuinen ja saa mut nauramaan, kunnianhimoinen, fiksu ja koulutettu, huomioiva ja rakastava sekä tietenkin komea ja urheilullinen. Kokonaiskuvaa ajatellen hän olisi mun sielunkumppani ja välillämme olisi kemiaa sekä sama aallonpituus! Treffipyyntöjä otetaan vastaan! xD 

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Tällä hetkellä en haaveile edes siitä, ennemmin haaveilen siitä, että saisin enemmän sisältöä elämään, kun arki tahtoo mennä aina saman kaavan mukaan! 

Harrastan nyt: Bloggaamista, kuntosalia ja siellä monipuolista treenaamista, avantouintia, sisustamista ja terveellisten herkkujen tuotekehitystä! 

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Oon hyvin laiska tekemään mitään soittolistoja ja toivoton muistamaan artistien tai biisien nimiä, niin todennäköisesti kuuntelisin jotain sen hetkiseen fiilikseen sopivaa valmislistaa! (ja laulaisin ja tanssisin mukana!) 

Noloin TV-ohjelma josta pidän: Salkkarit for life! :D 

Bravuurini keittiössä: Hmm oikeesti todella harvoin teen mitää varsinaista ruokalajia, yleensä lautaselle päätyvät annokset noudattavat kaavaa proteiini+hiilari+kasvikset+avokadokastike! Makeasta puolesta bravuuri on helpommin nimettävissä, nimittäi mustikkakukko eli rättänä!


Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: kuulen/nään/luen jostain surullisesta eläinkohtalosta! Myös koskettavat leffat saa mut vollottamaan helposti. 

Lapsuuteni lempilelu: Vaihteli kausittain! Yhdessä vaiheessa se oli Baby Born ja toisessa semmonen hiusdonitsissa kiinni ollut pehmolelu (tietääkö kukaan?). Myös barbit, legot ja tamagotchit oli kovia! 

Lempilelu nykyään: iPhone taitaa olla se millä eniten leikin! 

Salainen paheeni: Tuhlaan aina välillä rahaa, jota minulla ei ole! Tilailen monesti tavaraa ja maksan sitten ensi palkasta. 

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Ahmiminen. Kun lähden sille linjalle, en lopeta ennen kuin olen ihan ähky! 

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Niitä on monta! Merkityksellisin on, että asenne ratkaisee! Ei pidä antaa pienten asioiden viedä onnellisuutta eikä antaa isojenkaan lannistaa. Positiivisuus on suuri voimavara ja pitää osata nauttia siitä, mitä elämällä on tarjota, sillä aikaa kun tekee töitä sen eteen, mitä elämältä haluaa. 

Haastan kaikki bloggaajat, jotka tän käy lukemassa! :)

Voit seurata minua ja blogiani myös
Facebookissa: Life à la Sara, Instagramissa: lifealasara ja Snapchatissa: @zarrdis

4 kommenttia :

Kiitos kaunis ♥