lauantai 21. lokakuuta 2017

Halloween Inspiration

Oon ihan täpinöissäni Halloweenista tänä vuonna! Järjestän nimittäin halloween-juhlat luonani. Kuitenkin innostuksen määrään nähden olen aika myöhässä asuni suunnittelun suhteen! Jo viikkoja sitten tilasin mustat piilolinssit ja tarkoitus onkin rakentaa asu niiden ympärille. Mutta mikä minä sitten olisin? Inspiraatiota lähdin etsimään tietenkin Pinterestistä!


Halloween-meikkiä pitää varmaan harjoitella muutamaan kertaan ennen tositoimia... sitten kun olen ensin keksinyt millaisen teen! Todella upeita maskeerauksia ovat ihmiset nimittäin väkertäneet! Maski voisi olla jotain tummasävytteistä eikä ripaus tekoverta olisi pahitteeksi!


Tarjoiluillekin pitää vielä uhrata ajatuksia, sillä haluan ehdottomasti, että niin ruoat kuin juomatkin ovat teeman mukaisia! Olin ajatellut punaviinipohjaista boolia ja ruokapuolesta teen varmuudella hirveän näköisiä, mutta herkullisen makuisia wasabimunia! Muut tarjottavat tarkentuneen myöhemmin. Koristeet olenkin sen sijaan jo suunnitellut. Enää tarvitaan vähän luovuutta ja sorminäppäryyttä toteutukseen!

Kuvat Pinterest
Julkaisen täällä sitten postauksen halloween-juhlieni tunnelmista kaikkine asuineen ja tarjoiluineen! Miten siellä ollaan ajateltu viettää halloweeniä? Jos esiinnyt jonain muuna kuin itsenäsi, niin mikä onkaan tuo hahmo? :)

katso myös viime Halloweenin herkku: Suklaa-chiavanukas hämähäkinverkkokuvioinnilla!

Voit seurata minua ja blogiani myös
Facebookissa: Life à la Sara, Instagramissa: lifealasara ja Snapchatissa: @zarrdis

1 kommentti :

Kiitos kaunis ♥