torstai 7. tammikuuta 2016

15 Weird Facts about Me

Tuli tuossa mietittyä outoja tapoja yhdessä ystävän kanssa ja ajattelimpa sitten listata omanikin teille ihmeteltäväksi. Minua koskevat oudot tavat/faktat eivät taatusti rajoitu näihin, mutta nämä tulivat ensimmäisenä mieleen! Tosin nämähän ovat mulle ihan peruskauraa, mutta myönnän, että saattavat tuntua jostain muusta oudolta!

Teen listoja kaikesta! Puhelimesta löytyy tietenkin pakkauslista, to do -lista ja ostoslista, joka on jaettu akuuttehin ostoksiin, ruoka-, kosmetiikka-, vaate-, kodintarvike/sisustus-, urheilu ja muut -listaan. Tämän lisäksi löytyy listauksia esim. leffoista, joita haluaa nähdä, paikoista kuten ravintoloista, joissa pitää käydä ja ompa listattuna myös kivat nimet, jotka annan tulevaisuuden lapsilleni, joita en kylläkään aio hankkia. Haha. Ja paljonpaljon muita listoja! Lisäksi pistän ylös kaikki muistamisen arvoiset palvelut, kaupat, tuotteet, numerot jnejne. Olen kyllä pulassa, jos puhelimeni muistiinpanot katoaisivat.

Mulla on pakkomielle laskea kaikkia asioita (nyt kuulostaa kyllä mielenvikaiselta), mutta siis tarkotan tyyliin, että kuinka monta asiaa vielä hoidettavana, kuinka paljon matkaa jäljellä (esim. vielä 3/5) tai treenatessa, että vielä 7 sarjaa eri liikkeitä tai 2 minuuttia soutulaitteessa jne.

En saa pidettyä mitään huonekasveja hengissä, vaikka kastelen niitä säännöllisesti (enkä edes ylikastele). Jotkut on kyllä sitkeitä tapauksia, mutta nään kuinka niiden elämä on yhtä kitumista. Rakastan silti pitää kasveja (nyt tuli huono omatunto kasvien puolesta..)

Sanon mun puhelinnumeron aina muodossa 0*0-**-**-*** vaikka kaikki muut tuntuu sanovan 0*0- ***-**-**, se vaan kuulostaa noin paremmalta!

Mun luona olevia kynttilöitä ei saa missään nimessä sytyttää. Ainoastaan tuikkuja saa polttaa.

Mulla on kellertävämpi iho kuin kellään tapaamallani kantasuomalaisella

En ole koskaan koskenut kalaan, elävään tai kuolleeseen (kokonaiseen).

En ole myöskään koskaan lasketellut.

Tykkään vain vihertävistä banaaneista.

Mun on tosi vaikee olla korjaamatta faktoja muiden puheista (vaikka ei olisi oleellisia). Ärsyttävää, tiedän.

Syömäni ruoat ovat usein kausittaisia. Saatan hurahtaa täysin johonkin ruokaan ja syödä sitä lähes päivittäin tosi pitkään ja sitten yhtäkkiä kyllästyä siihen ja sitten taas löytää jonkin uuden. Näin on käynyt mm. mun kesofrutille (rahkaa, raejuustia, banaania ja vadelmia), jota vettelin ennen joka ilta, munakkaille, riisikakuille ja myös kana on kokenut aikamoisen inflaation. Tällä hetkellä kierroksessa on tonnikalariisimössö, kuulostaako herkulliselle? :D

Olen välillä (usein) mustasukkainen (oikeasti) koiralleni, koska se saa enemmän paijausta ja huomiota kuin minä!

Mulla on äärimmäisen intohimoinen viharakkaussuhde finneihin..

En tykkää yhtään olla kuvissa / ottaa itsestäni kuvia. Ilman kameraa on paljon helpompi olla itseensä tyytyväinen, eikö?

Lavuaarin puhtaus on mulle jostain syystä tosi tärkeeää. Lähestulkoon joka kerta käsienpesun yhteydessä pyyhin samalla lavuaaria reunoilta puhtaammaksi. Olen huomannut tekeväni tätä myös kaverien luona ja jopa julkisissa vessoissa, joka saa kyllä luvan loppua! :D


Loppuun oli vielä pakko laittaa kuva eilisestä Suomessa erittäin harvinaisesta valoilmiöstä, jota kutsutaan auringonpaisteeksi. Nopeasti sekin katosi kukkulan taakse, mutta oli ihan kiva välillä morjenstaa! Kuvassa lisäksi uudet Iittalan Kastehelmi kynttilälyhdyt, joissa olevat tuikut korvaavat pääsääntöisesti puuttuvan luonnonvalon.

Mutta kysymys kuuluu: Samaistuiko kukaan? Entä mitä outoja tapoja teiltä löytyy?

4 kommenttia :

  1. Samaistun kohtiin 9) ja 14). En ymmärrä miksi kukaan söisi tummuneita banaaneja :s ja kuvissa on aina niin kiusallista olla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :D Hyvä, että lötyy hengenheimolaisia joissain asioissa :)

      Poista
  2. Ompas nätit kuvat! :)

    VastaaPoista

Kiitos kaunis ♥